Oppilaitoksille

Taitoloikka sopii erinomaisesti sellaisten oppilaitosten käyttöön, jotka haluavat avata konkreettisesti digitalisaation mahdollisuuksia opiskelijoille ja erityisesti tarjota käytännönläheisiä digitaalisen markkinoinnin oppimateriaaleja opiskelijoilla.

Mitä hyötyä Taitoloikan kursseista on?

  • Taitoloikan kurssien avulla opiskelija oppii käytännönläheisesti digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista
  • Työkalut, joita työelämässä käytetään, tulevat tutuiksi
  • Jokainen kurssi on selkeä kokonaisuus, joka sisältää paljon materiaalia sekä kirjallisessa, että videomuodossa
  • Oppiminen on hauskaa ja palkitsevaa selkeällä oppimisalustalla
  • Kursseja voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta
  • Jokainen opiskelija saa sertifikaatin suoritettuaan kurssin ja siihen liittyvän testin ja näitä hän voi hyödyntää esimerkiksi CV:ssä todistuksena osaamisesta

Lisenssit ja kurssit oppilaitoksille

Tarjoamme kahta erilaista vaihtoehtoa Taitoloikan käyttöön; vuosilisenssiä ja kurssipohjaista kokonaisuutta.

Vuosilisenssi

Saatte opettajien ja opiskelijoiden käyttöön sovitun määrän lisenssejä, jotka laskutetaan vuosittain. Näin opettajat ja opiskelijat saavat käyttöön kaikki Taitoloikan materiaalit. Kerromme mielellämme lisää vuosilisensseistä ja niiden hinnoittelusta info@taitoloikka.fi tai 0404803882.

Taitoloikka kurssikokonaisuutena

Tarjoamme Taitoloikan materiaaleja käyttöönne myös kurssipohjaisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että asiantuntijamme vetää tietyn määrän oppitunteja opiskelijoille ja aina oppituntien välissä opiskelijat suorittavat Taitoloikan kursseja itsenäisesti. Kokonaisuus voidaan räätälöidä aina tarpeita vastaavaksi ja kokonaisuuteen voidaan valita mukaan sellaiset kurssit, joista on eniten hyötyä aina kyseiselle ryhmälle. Lähtökohtaisesti oppitunnit järjestetään etäopetuksena. Kerromme mielellämme lisää kurssikokonaisuuksista ja niiden hinnoittelusta info@taitoloikka.fi tai 0404803882.

Taitoloikan kurssien aiheet

1. Verkkokauppa ja sen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu -paketti

  • Globaali verkkokauppa, sen suunnittelu ja rakentaminen
  • Mitä on digimarkkinointi?
  • Verkkokaupan digitaalisen markkinoinnin suunnittelu
  • Yritysblogi osana digimarkkinointia
  • Sähköpostimarkkinoinnin perusteet

2. Sosiaalisen median perusteet -paketti

  • Markkinointi sosiaalisessa mediassa
  • Facebookin perusteet
  • Instagramin perusteet
  • LinkedInin perusteet
  • Twitterin perusteet

3. Googlen hyödyntäminen markkinoinnissa -paketti

  • Google Ads -perusteet
  • Google Analytics -perusteet
  • Hakukoneoptimoinnin perusteet
  • Yritysblogi osana digimarkkinointia